Intresseanmälan

Vad roligt att du vill bli en av oss. Fyll i formuläret nedan för att göra en intresseanmälan. Notera att det endast är en intresseanmälan och att du därmed inte är garanterad en plats på en avdelning. Vi ser över anmälningarna löpande och återkommer snarast möjligt med besked om vi har plats, er anmälan kommer att läggas i kö om vi inte har plats just nu.

Vill du bli ledare eller funktionär?

Vi söker alltid nya ledare och funktionärer till vår verksamhet. Som ledare eller funktionär i kåren får ditt barn förtur vid eventuella köer. Är du intresserad av att vara ledare eller funktionär? Markera i så fall ”Jag kan hjälpa till!” i formuläret nedan.

Medlemsavgift

Medlemsavgiften fastställes vid kårstämman i augusti varje år. Hälften betalas på höst– och andra hälften på vårterminen. Vi kommer skicka ut ett inbetalningskort till dig när det är tid att betala.

I medlemsavgiften ingår medlemstidningen Scout. Det ingår även en kollektiv olycksfalls– och ansvarsförsäkring som gäller under all scoutverksamhet i kårens, distriktets eller Scouternas regi samt under direkt färd till eller från sådan verksamhet.